Zasnovali smo poseben sklop aktivnosti, ki na drugačen in inovativen način predstavljajo novosti, funkcionalnosti in zakonitosti digitalnega marketinga. Na osnovi sodelovanja s preko 90 naročniki smo nabrali veliko izkušenj in znanja, ki ga z veseljem delimo z vami in vam pomagamo ustvarjati extr-A zgodbo o uspehu 2021.
Turizem je naša strast in specialiteta. Smo neumorni iskalci razlikovalnih prednosti, zasledovalci turističnih trendov in specialci, ki se v turistični sektor poglabljamo že leta in leta.
V aprilu 2021 smo izdali e-zbirko mnenj preko 70 slovenskih turističnih ponudnikov. Predstavili so prilagoditve svojega poslovanja, pozivitivne posledice covida-19 in predstavili ključne marketinške in prodajne aktivnosti v letošnjem letu.
Prenesite brezplačno e-zbirko "Kako oživiti slovenski turizem?"
Baza slovenskih turističnih influencerjev je nastala v agenciji April 8, kjer skupaj z vplivneži razvijamo prepoznavne marketinške kampanje in soustvarjamo edinstveno vsebino za predstavitev destinacij in turističnih ponudnikov.
Preverite, kako lahko v turizmu pomagamo pri sodelovanju z vplivnežu
Kritično ocenjujemo obstoječe strateške in komunikacijske poti. Nadgradimo, kar je dobrega in spremenimo, kar v novi realnosti ne funkcionira. Ali pa vse skupaj postavimo na glavo. Tako skupaj z vami spišemo novo zgodbo o uspehu.
Prizadevamo si narediti, kar je prav, in ne le tisto, kar se od nas pričakuje. Naročnike izzivamo, da premislijo o svojih načelih. Na prvo mesto vedno postavimo potrošnika in na osnovi tega iščemo skupne točke z naročnikovimi ključnimi in edinstvenimi prednostmi.
V centru našega delovanja so meritve in učinkovitost. Vse, kar počnemo, počnemo s točno določenim namenom. In to tudi izmerimo.
Ker gradimo na odličnih odnosih z našimi dobavitelji in zunanjimi sodelavci, vam zanesljivo ponudimo učinkovito in celostno marketinško podporo.
Več o turizmu si preberite na naši strani Turizem je naša strast in specialiteta.
Kakšna je vaša zgodba? Vse se začne s tem, kako svojo blagovno znamko predstavite svetu. Povejte svojo zgodbo takšno kot je, avtentično. Želite si biti zapomljivi, odzvanjati v mislih svoje ciljne skupine, izstopati in biti enotni.
Če v današnjem času blagovne znamke ni v svetu spleta, potem je ni. Ne obstaja. Naša naloga je, da ustvarimo tako močno digitalno izkušnjo, da bo vaša blagovna znamka na uporabnika naredila trajen vtis.
Če imaš preveč znanja, boli glava. Zato se trudimo, da gre nekje ven. Da se zoperstavimo morebitnim glavobolom. In seveda zato, da tudi na naše naročnike prenesemo svoje znanje. Glavobolov pa ne.