SI EN CN

Dejstva o Sloveniji

Evropska gastronomska regija 2021

Nosilka prestižnega naziva Evropska gastronomska regija 2021.

1. mesto najbolj zaželenih destinacij

s strani Conde Nast Traveller umeščena na 1. mesto najbolj zaželenih destinacij.

Top 100 Destination Awards

Prejemnica nagrade Sustainable Top 100 Destination Awards v kategoriji Best of Europe 2020 za uvajanje trajnostnih modelov v turizmu na nacionalni ravni.

1. najbolj vroča destinacija

1. najbolj vroča destinacija leta 2019 po izboru Virtuosa, vodilnega združenja na področju luksuzne in butične potovalne industrije v svetu

Potrebujete še kakšen razlog, da nadgradite svojo turistično dejavnost v VEČ?

Morda se sliši enostavno, vendar ni. Turizem je še kako živa panoga in konkurenca je ogromna. Ne gre le za sosednji hotel, saj meja skorajda ni. Meja je svet. In potovanja niso samoumevna, tega smo se naučili v času pandemije.

Tako kot destinacije tudi turistični ponudniki znotraj njih potrebujejo stalne posodobitve in prilagoditve v fizičnem smislu, jih potrebujejo tudi v marketingu. Tukaj nastopimo mi – neumorni iskalci razlikovalnih prednosti, zasledovalci turističnih trendov in specialci, ki se v turistični sektor poglabljamo že leta in leta.

 

Kje vam lahko pomagamo?

  • - Spoznavati (potencialne) goste in njihove želje
  • - Spremljati trende v turizmu
  • - Poiskati USP-je, bistvene prednosti
  • - Predstaviti unikatno zgodbo
  • - Prilagoditi zgodbo aktualnemu dogajanju
  • - Obvladati sodobne digitalne kanale komuniciranja

V realnosti pa je to videti tako ...

1. Razvoj destinacijskih zgodb in kampanj

Sodobni turist kupuje doživetja. Pristna, takšna, ki burijo domišljijo in sprožijo čustva, ki postanejo motiv za obisk destinacije. Pomagamo vam poiskati in oblikovati edinstveno destinacijo zgodbo. Skozi njen razvoj bomo povečali vašo prepoznavnost, poudarili vaše vrednote ter zagotovili želeno konkurenčno prednost.

Nazaj v Portorož in Piran

Z rdečim fičkom in kančkom nostalgije smo slovenske goste spet (za)peljali na počitnice na slovensko Obalo.

Super babi

Povsem običajna babica se odloči, da ima dovolj vsakodnevne rutine in se odpravi v Rogaško Slatino na aktivni oddih.

Domačini razkrivajo skrivnosti Izole

V ospredju zgodbe so domačini Izole, ki najbolje vedo, kaj jesti, kje se potepati in kako uživati v »njihovi« Izoli.

Po poti zdravja, lepote in doživetij

Tri področja ponudbe storitev v Rogaški Slatini smo personalizirali z liki iz grške mitologije in jih poslali raziskovati destinacijo.

2. Hotelski marketing

V hotelski industriji vlada močna konkurenca, zato pri uspehu hotela pomembno vlogo igra dober marketing. Glede na želene cilje oblikujemo kampanjo, ki bo dosegla pravo ciljno skupino in ji prenesla vaše sporočilo.

Video produkcija za pakete Pegaz Mg

V skladu z zgodbo destinacije Rogaška Slatina, smo vsakega od štirih programov hotela predstavili v individualnem ter skupnem videu.

LifeClass Clear Start

Zgodba novoletne kampanje temelji na novih začetkih in novih navadah. Ključni vizualni element smo si »sposodili« v japonski kulturi.

3. Razvoj in marketing turističnih doživetij

Ponudba destinacij se že nekaj časa razvija v smeri butičnih in avtentičnih doživetij za goste. Tako se gost iz pasivnega opazovalca transformira v aktivnega soustvarjalca. Zaupajte nam razvoj vaših butičnih doživetij, ki bodo pritegnila nove goste in jih za vedno povezala z vašo destinacijo.

Izberi doživetje

Posebnost kampanje je vizualizacija doživetij z vidika prvoosebnega opazovalca.

Odkrij doživetje

V kampanji za italijansko tržišče so italijanski influencerji preizkušali petzvezdična doživetja in jih delili s sledilci na svojih družbenih omrežjih.

Kviz: Kako se počutite?

Da bi Rogaška Slatina v času epidemije ostala v stiku s svojimi gosti, smo pripravili enostavno obliko spletne igrifikacije.

Zapelji k nam

Bistvo kampanje, ki temelji na spletnem kvizu, je spodbujanje sanjarjenja o prihodnjem letu in pridobivanje podatkov o uporabnikih.

4. Spletne strani & Tekstopisje

Ljudje informacije in navdih za oddih iščejo po spletu. Zato spletna stran turističnega ponudnika predstavlja prvi stik z njegovim (potencialnim) gostom. Dovolite nam, da prenovimo vašo spletno stran v najbolj optimalno in sodobno različico. To nam omogočajo leta izkušenj, strokoven kader in reference, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Taste Slovenia

Za spletni portal o slovenski gastronomiji smo pripravili predstavitvene članke o chefih, restavracijah ter edinstvenih butičnih zgodbah.

Visit Maribor

Na spletnem mestu smo pokazali živahen utrip štajerske prestolnice in destinacijo približali uporabniku glede na njegove preference.

LifeClass Hotels & Spa Portorož

Spletna stran, ki uspešno združuje svet sanjarjenja s prodajnim, je bila zasnovana na podlagi raziskave trga in analize ključnih besed,

Atlantida Boutique hotel

Na spletni strani edinega luksuznega hotela te vrste v Rogaški Slatini smo poskrbeli za občutek prestiža ter odlično uporabniško izkušnjo.

Visit Rogaška Slatina

Tri področja ponudbe storitev v Rogaški Slatini smo personalizirali z liki iz grške mitologije in jih poslali raziskovati destinacijo.

Bobrov center in Anin dvor

Spletni strani sta bili zasnovani okrog treh ključnih ciljev: povečanje prepoznavnosti destinacije, aktivacije in potrošnje gostov.

5. Sodelovanje z influencerji

Influencerji so že nekaj časa eden izmed ključnih delov naših kampanj. S sodelovanjem pridobimo pristno vsebino in širši krog uporabnikov. Vedno več destinacij in turističnih ponudnikov se odloča za sodelovanje z influencerji, ki njihovo zgodbo prenesejo več tisoč izkušenj želečih sledilcem.

Domačini razkrivajo skrivnosti Izole

Skozi oči dveh influencerk smo odkrivali skrivnosti Izole in predstavili njune najljubše kotičke.

Srček za srečo

Pri promociji dobrodelne akcije smo uporabili platformo Epidemic agencije Hartz ter na družbenih omrežjih glas o kampanji širili preko mreže nano influencerjev.

Pringles PaŠe

Dolgoročna kampanja je potekala s pomočjo ambasadorja Challeta Salleta, s katerim smo lahko dosegli predvsem mlajšo ciljno publiko.

Odkrij Portorož in Piran

Za predstavitev petzvezdičnih doživetij smo povabili italijanske vplivneže, ki so doživetja izkusili vsak na svoj način in jih kot taka tudi predstavili sledilcem na svojih kanalih družbenih omrežij.

Naročniki o "aprilovcih"

"Sodelovanje z Aprilom 8 nam je v veliko veselje, saj imajo vedno pravo rešitev za naše digitalne projekte. So fleksibilni in hitro odzivni, zelo dobro poznajo potrebe turističnih potrošnikov in se prilagajajo razmeram na turističnem trgu. Naše skupne kreativne rešitve pa vedno pritegnejo pozornost in dosegajo odlične rezultate."

Petra Rebec, Turistično združenje Portorož 

Naročniki o "aprilovcih"

"Z Uršo, Valerijo, Žanin in ostalimi »aprilovci« se poznamo že zelo dolgo. Bili smo ena izmed prvih strank ob zagonu dejavnosti leta 2018. Odlično poznavanje marketinga v turistični dejavnosti in hotelirstvu je vsekakor njihova glavna prednost, hkrati pa tudi razlog, da jim zaupamo. 

Tudi v prihodnje si obetamo še veliko uspešnih skupnih projektov."

Tamara Lesjak, Istrabenz turizem 

Naročniki o "aprilovcih"


"Na podlagi doslej naročenih storitev agencije April 8 lahko potrdimo, da je bilo delo strokovno in profesionalno. Odlikujejo jo hitrost, kakovost in kreativnost, zato jih  še posebej priporočamo!"


Dino Markovinovič, Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina 

Naročniki o "aprilovcih"

"Pomembna prednost April 8 je, da imajo znotraj agencije pokrita vsa področja (analitika, urednik, vodja, programer, oblikovalec …). Razumejo turizem in obnašanje potrošnika na spletu, zato konstantno stremijo k želji po izboljšavi spletne strani, uporabniške izkušnje, povezanosti s partnerji, prodaje, konverzij in ostalega."

Urška Rožič, Zavod za turizem Maribor 

Naročniki o "aprilovcih"

"Z agencijo April 8 smo pripravili zajetno število člankov za novo spletno stran Taste SloveniaPostavili smo jih v vlogo ne zgolj tekstopiscev za splet, ampak tudi raziskovalcev na terenu. Njihova hitra prilagodljivost željam naročnika, zanimanje za tematiko in zavzetost za dobro zgodbo sta nam dala takoj vedeti, da bo sodelovanje uspešno."

Tina Sračnjek, Slovenska turistična organizacija 

Kontaktirajte nas

Čestitamo, da ste se prebili do konca strani! 👏 Informacij in referenc je res ogromno, zato ne dvomimo, da imate vprašanje ali dve. Kontaktirajte nas na lara@april8.si in z veseljem vam bomo odgovorili. 👍😊