Naročnik:
Turistično združenje Portorož, g.i.z.

Projekt:
Poletno-jesenska promocijska kampanja v komunikacijsko podporo novim turističnim produktom.

Elementi akcije:
spletna nagradna igra, tiskano oglaševanje, izkustveno oglaševanje, digitalno oglaševanje, promocija s promotorkami na lokaciji.

Poletno-jesenska promocijska kampanja Turističnega združenja Portorož je imela dva cilja – komunikacijsko podporo novim turističnim produktom ter promocijo novega spletnega portala. Posebnost kampanje je vizualizacija doživetij z vidika prvoosebnega opazovalca in s pomočjo 180o panoramskih fotografij, ki enakovredno prikazujejo po dve doživetji, med katerima hipotetično izbiramo.

Panoramske fotografije

Posebnost kampanje je vizualizacija doživetij z vidika prvoosebnega opazovalca in s pomočjo 180o panoramskih fotografij, ki enakovredno prikazujejo po dve doživetji, med katerima hipotetično izbiramo. Fotografiranje doživetij je bilo v celoti izvedeno na lokaciji, brez studijskih fotografij.

Online: Nagradna igra in digitalno oglaševanje

Kampanja se je začela z nagradno igro na spletni strani www.portoroz.si, kjer uporabnik izbira med dvema doživetjema, ter promocijami v Portorožu in Piranu, v okviru katerih so promotorke obiskovalcem destinacije delile letake in posebne vrečke soli – da je lahko vsak izkusil delček doživetja tudi doma.

V podporo kampanji in nagradni igri je potekalo digitalno oglaševanje na italijanskem in nemško govorečih trgih.

Offline promocija

Offline promocija je potekala v sodelovanju s podjetjem Amicus in je zajemala zunanje oglaševalne površine na več kot 150 lokacijah po celi Sloveniji ter pet posebnih lokacij (v Ljubljani, Tolminu, Kopru, Kamniku in Celju), kjer se je oglaševalo na tri-stranskih supreme panojih.