SI EN

O projektu

Naročnik se je na nas obrnil z željo po promociji svojega produkta – krofa, ki je v letu pred tem prejel priznanje za Naj krof Slovenije. Pripravili smo mu promocijsko kampanjo z dvema ključnima kanaloma komunikacije: billboard in družbena omrežja.

Kreativna ideja

Izhodiščno zgodbo smo povezali z največjim slovenskim pisateljem, Ivanom Cankarjem. Slaščičarna Berzo namreč stoji tik ob Cankarjevi spominski hiši na Vrhniki. In kdor (še) ne pozna Berzovega krofa, zagotovo pozna vsaj Cankarja. Za grafični element smo izbrali Cankarjeve brke in obliko prenesli v sočno marmeladno sredico ter tako prepoznavno vrhniško ikono povezali s krofom.

Billboard

Odlična lokacija billboarda ob avtocestnem izvozu na Vrhniki ima tri funkcije: pozdravlja prišleke, jim sporoči, da so prišli v mesto, ki je sicer znano po Ivanu Cankarju, vendar tudi po naj krofu Slovenije in jim hkrati sporoči točno lokacijo, kjer lahko krof dobijo – zraven Cankarja.


Zabaven nagovor je prirejen citat znane Cankarjeve črtice Skodelica kave. Tako smo vključili povezavo s pisateljem tudi na vsebinski ravni, kar smo na družbenih omrežjih razširili še v nagradno aktivacijo uporabnikov.