SI EN

O kampanji

Namen promocijske kampanje v času velikonočnih praznikov je bil opomniti (potencialne) kupce, da v Supernovi lahko nakupijo vse za praznike na enem mestu – od hrane do daril ter poskrbeti še za njihovo zabavo, medtem ko brskajo po spletu. Za promocijsko podporo smo uporabili dva ključna kanala komuniciranja: digitalno oglaševanje in spletno nagradno igro.

Interaktivna spletna igra

Enostavna spletna igra temelji na predpostavki, da uporabnik na spletu nima ne časa ne volje za zapleteno in dolgotrajno igrifikacijo. Zato smo poskrbeli za preprosto in zabavno lahkotno vsebino, s katero ga ujamemo v tistih nekaj sekundah, v katerih med uporabo spleta lahko pridemo v njegovo zavest.

Uporabnika smo tako preko digitalnih oglasov vabili na pristajalno spletno stran, kjer ga je že čakal velikonočni lov na zaklad oziroma nagrade. Med tremi velikonočnimi jajčki z zabavnimi imeni je naključno izbral tistega, ki naj bi skrival nagrado. Če je bil njegov odgovor pravilen, se je uvrstil v nagradno žrebanje, pri napačnem pa se je za njim pokadil črn dim …