SI EN

 

Predstavljena storitev je ena izmed osmih predlaganih aktivnosti znotraj projekta extr-A 2021. OGLEJTE SI ŠE OSTALE STORITVE >

Gradimo odnose

Da razumete, kako se vaš (potencialni) kupec obnaša na spletu, je za vas pomembna prednost. Več informacij boste imeli o njem, lažje mu boste prilagodili svojo ponudbo in mu ponudili točno tisto, kar išče.

Poskusite odgovoriti na naslednja vprašanja:

1. Ste prepričani, da dobro poznate vaše kupce in njihove potrebe?

2. Ali jih znate pravilno segmentirati glede na njihovo vedenje na vseh digitalnih kanalih?

3. Ali poznate zgodovino njihovih nakupov?

4. Ali veste, kako jim lahko na podlagi vsega tega ponudite pravilno vsebino?

5. Lahko naredite vse to brez skupine ljudi ali stresa?


Če je večina vaših odgovorov »NE«, berite naprej, potrebujete namreč pomoč na področju marketinške avtomatizacije.

Kaj je 360° pogled na kupca?

360° pogled je zbirka vseh podatkov o vašem potencialnem kupcu na enem mestu.

Od osnovnih podatkov, do podatkov o zgodovini iskanja, nakupov ter interakcij z vašo blagovno znamko na vseh digitalnih stičnih točkah (število prebranih e-sporočil, vedenje na družbenih omrežjih, komunikacija z vašo podporno službo ...).

To vam pomaga bolje razumeti želje vaših (potencialnih) kupcev, predvideti njihovo vedenje in jim ponuditi personalizirano ponudbo.

Glavni cilji avtomatizacije so:

  • - razumeti želje naših (potencialnih) kupcev,
  • - predvideti njihovo vedenje in
  • - povečati prodajo s pošiljanjem personalizirane ponudbe, ki se ujema s potrebami in interesi kupca.

 

 

  

Sledenje kupcem

Spremljanje in analiziranje online vedenja.

CRM

Shranjevanje informacij v bazi podatkov.

360 ° pogled na kupca

Shranjevanje vedenjskih, transakcijskih in demografskih podatkov.

Napredni email marketing

Enostavno oblikovanje, personalizacija sporočil, A/B testiranje...

Marketinška avtomatizacija

Enostavna izdelava avtomatiziranih delovnih tokov z uporabo drag&drop čarovnika.

Personalizacije vsebine

Prilagoditev vsebine na spletni strani glede na potrebe posameznika.

Lead generation

Pametni spletni obrazci za povečavanje baze.

Live chat

Izboljšajte uporabniško izkušnjo in povečajte konverzijo.

Kako deluje marketinška organizacija?

Za popolno avtomatizacijo potrebujemo čim več podatkov; od podatkov CRM in ERP, do potrošnikovega statusa in povpraševanj.

Naši strokovnjaki si pri tem pomagajo z orodjem SALESManago. 

SALESMANAGO >>

 

  

Ste pripravljeni graditi odnose ter pridobiti zveste in zadovoljne stranke?

 

Vpišite svoje podatke in poslali vam bomo e-priročnik s predstavitvijo orodja za marketinško avtomatizacijo SALESManago. Izvedite več o tem, kaj omogoča in kako vam lahko pomaga izboljšati prodajo!



Polja označena z zvezdico * so obvezna.
Polja označena z zvezdico * so obvezna.
Polja označena z zvezdico * so obvezna.

 

Pošlji

Obrazec ni bil poslan. Prosim, preverite vnesene podatke in poskusite ponovno.

  • {{validation.errorMessage}}