SI EN

 

Predstavljena storitev je ena izmed osmih predlaganih aktivnosti znotraj projekta extr-A 2021. OGLEJTE SI ŠE OSTALE STORITVE >

Kako ustvariti nepozabno spletno doživetje?

Kako dosežemo nakup prek spleta in ohranimo stik s potrošniki? Kjer ni omamnih dišav, otipljivih izdelkov in možnosti preizkusa. Marsikdo bi rekel, da je spletna trgovina le polna slik in besedila. Nič ni zanimivega, nič zabavnega in nič zanesljivega …

Ampak mi se ne strinjamo! Verjamemo, da je lahko tudi spletni nakup zabaven in zapomljiv, le uporabiti moramo domišljijo in tehnologijo. Kot strokovnjaki za nakupovalni marketing poznamo trike za enkratna spletna doživetja za potrošnike.

Interaktivni kvizi

Kvizi združujejo zabavo in priročnost. Potrošniki lahko na zabaven in drugačen način najdejo svoje idealne izdelke, storitve ali doživetja. S tem jim je olajšana nakupovalna pot, skrajša se iskalni čas in poveča nakup, saj so storitve najbolj primerne za vsakega uporabnika. Najboljše pa je, da se naši kvizi lahko implementirajo na kateri koli spletni strani, saj jih pripravimo na takšen način, da urednik vnese na svojo spletno stran le našo raw HTML kodo.

 

Najdite svoje super počutje v Rogaški Slatini

Enostavnost · popularen osebnostni kviz · komunikacija osebnih občutij

Bistvo kviza je enostavnost, zato je primeren tudi za starejšo ciljno skupino in tiste, ki nimajo časa. Sestavljajo kratka vprašanja, na katera uporabnik odgovarja po principu stopnjevanja strinjanja s trditvijo. Za rezultat dobi osebnostno opredelitev njegovega življenjskega stila (glede na izbrane odgovore) in uporabne nasvete, s katerimi lahko sam izboljša svoje počutje. Nasveti sicer izhajajo iz storitev in doživetij v Rogaški Slatini, ki so uporabniku v naslednjem koraku tudi ponujena.

PREIZKUSI >

  

Zapelji svoje sanje k nam

Slikovni kviz · pridobivanje informacij o uporabnikih · rdeči fičko kot prepoznaven simbol kampanje

Mehanika kviza temelji na vizualnem prikazu tipičnih elementov destinacije. Uporabnik z izbiro slik odgovarja na simpatična vprašanja v povezavi s slovensko Obalo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami. Kot rezultat kviza dobi namig za sanjsko doživetje, ki mu je pisano na kožo. Ob oddaji svojega elektronskega naslova, pa ga čaka še posebno presenečenje – kupon za brezplačni sladoled v Portorožu.

PREIZKUSI >

  

Darilonosec

Pomoč pri nakupu · simpatična kreativa · enostavnost izvedbe

Spletnim nakupovalcem smo s pomočjo kviza v dveh korakih olajšali iskanje decembrskih daril, preko simpatičnega »darilonosca« na kreativi pa ga naredili veliko bolj zabavnega. Ko uporabnik označi interes in ceno, ga kviz preusmeri na katalog izdelkov z že definiranim cenovnim razponom. Taka mehanika je enostavna in ne zahteva ročnega spreminjanja cen, ker so uporabniki s pomočjo kviza samo preusmerjeni na ustrezno podstran filtra.

PREIZKUSI >

   

Kontaktirajte nas:

Kontaktirajte nas in skupaj bomo pripravili nepozabno nakupovalno izkušnjo.

8-krat hura!

Vi in vaše podjetje sta korak bližje extr-A komunikaciji.
Se že veselimo sodelovanja z vami, zato vam bomo odgovorili extr-A hitro.
April 8

Polja označena z zvezdico* so obvezna.
Polja označena z zvezdico* so obvezna.
Polja označena z zvezdico* so obvezna.
Pošlji

Obrazec ni bil poslan. Prosim, preverite vnesene podatke in poskusite ponovno.

  • {{validation.errorMessage}}

Reference iz nakupovalnega marketinga