SI EN

O projektu

Ob 200. obletnici rojstva Arnolda Riklija smo za naročnika Zavod za kulturo Bled pripravili svežo interpretacijo Riklijeve rezine v sodobni preobleki. Spremljala jo je odmevna in inovativna promocijska kampanja.

Rikli je s svojo izvirno rezino in priloženimi navodili za uživanje postal glavna atrakcija na družbenih omrežjih ter oglasnih panojih po Sloveniji. Kampanja je vključevala različne pristope, kot so spletno in zunanje oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, nagradne igre in sodelovanje z vplivneži.

Sodelovanje z vplivneži

Poseben poudarek smo dali tudi sodelovanju štirih znanih kulinaričnih vplivnežev - @yummyavanture, @pojejme, @sasosketa in @gremojest. Na zabaven način so predstavili Riklijevo rezino svojim sledilcem ter jih spodbudili k aktivacijam na Blejskem gradu.

Gospod Rikli

Glavni junak kampanje je bil sam gospod Rikli, ki je v naravni velikosti prehodil pomembne lokacije v večjih slovenskih mestih. Na inovativen način je predstavil Blejski grad, ohranjal njegovo zgodovinsko pomembnost in hkrati vzbujal smeh.

Rezultati

Rezultati kampanje so presegli pričakovanja, saj smo povečali prepoznavnost Riklijeve rezine med domačimi kot tudi tujimi obiskovalci Blejskega gradu. V času kampanje je bilo prodanih petkrat več rezin kot običajno.