SI EN

Pospeševanje prodaje izdelkov Pampers, Ariel, Jar, Lenor, Dash v prodajalnah dm

Ob nakupu izbranih izdelkov, so kupci s svojim nakupom prispevali k dobrodelnosti.

Komunikacijska kampanja za Riklijevo rezino

Ob 200. obletnici rojstva Arnolda Riklija smo za naročnika Zavod za kulturo Bled odmevno in inovativna promocijska kampanja.

Primerjaj-cene.si

Da bi potrošnikom na spletu zagotovili večjo transparentnost ponudbe in cen živilskih izdelkov smo v sodelovanju z MKGP naredili nov spletni portal.

Promocija nove linije Pantene Pro-V hydra glow

Dolgoletni naročnik Orbico d.o.o. se je na nas obrnil z željo po dodatni promociji in izpostavitvi nove linije Pantene Pro-V hydra glow.

Analiza uporabniške izkušnje portala ZRSZ

S svojo strokovnostjo smo za ZRSZ izvedli celotno analizo uporabniške izkušnje obstoječega spletnega mesta in testiranje digitalnega vmesnika.

Celostna grafična podoba Spodnje Savinjske doline

Za oblikovanje celostne grafične podobe te destinacije smo se osredotočili na vizualno podobo, ki predstavlja značilnosti tega območja.

Celostna prenova podobe blagovne znamke Leny

Za našega naročnika Leny smo oblikovali celostno grafično podobo, spletno stran in vodenje družbenih omrežij.

Razvoj blagovne znamke Forum Metalka

Želja naročnika je bila celostna grafična podoba, ki bi predstavljala enotno vizualno identiteto projekta. Poleg tega je bil cilj izdelati prodajni katalog.

Poslovna konferenca Orbico 2023

Podjetje Orbico že tradicionalno vsako leto pripravi poslovno konferenco za svoje zaposlene. Cilj je predstaviti projekte in rezultate poslovanja v preteklem letu ter cilje za prihodnje.

Promocija prazničnega decembrskega dogajanja

S promocijsko kampanjo smo želeli glas o dogajanju ponesti širše in povabiti vse, ki si želijo doživeti ščepec praznične čarobnosti.

Billboard promocija ponudbe krofov

Pripravili smo mu promocijsko kampanjo z dvema ključnima kanaloma komunikacije: billboard in družbena omrežja.

Posodobitev interpretacijskega centra v NC Planica

Izdelali smo 7 različnih aplikacij, ki so med seboj povezane po izgledu in delujejo na enak način, tako da jih uporabnik razume kot celoto.

Promocija večdnevnega dogajanja za noč čarovnic

Vsako leto se Blejski grad konec oktobra prelevi v prizorišče strašljivih zgodb, ki ga zavzamejo duhovi, čarovnice in podobne strah vzbujajoče kreature.

Promocija blagovnih znamk Always in Naturella

Vsebinsko izhodišče za projekt so bile prijateljice, tiste najboljše, ki jih potrebujemo vse – v »tistih« dneh in vsak dan.

Promocija linije Ariete Party Time na družbenih omrežjih

Prenova strategije na družbenih omrežjih

Supernova Slovenija ima po državi 18 nakupovalnih centrov in več kot 700 trgovin. Želja naročnika je bila prenova strategije na družbenih omrežjih in okrepitev sodelovanj z vplivneži.

Pospeševanje prodaje izdelkov Pampers

Dobrodelni projekt, ki ga tradicionalno pripravljata Pampers in podjetje dm, je letos potekal že četrtič. S ciljem zbrati čim več pleničk za družine v finančni stiski.

Promocijska kampanja destinacije

Velenjsko plažo v dveh mesecih obišče kar 100.000 obiskovalcev, zato smo iskali način, kako jih preusmeriti še drugam na destinaciji?

Promocijska kampanja za Kobilnarno Lipica

Fokus kampanje je na digitalu, zato smo pripravili pristajalno stran v štirih jezikovnih različicah, s katerimi nagovarjamo tako slovenske kot tuje goste.

Promocijska kampanja za Supernovo Slovenija

V marcu, mesecu žensk, smo lansirali oglaševalsko kampanjo, ki slavi ženske in nagrajuje vse, ki so za najljubšo žensko v svojem življenju oblikovali SUPER majico.

Velikonočna SUPER izbira!

Namen promocijske kampanje v času velikonočnih praznikov je bil opomniti (potencialne) kupce, da v Supernovi lahko nakupijo vse za praznike na enem mestu.

Prenovljena spletna stran in družbena omrežja

Prenova spletne strani, temu je sledila izdelava promocijskih videoposnetkov ter nova strategija in podoba na družbenih omrežjih.

Enefti konferenca

V sodelovanju s Slovensko NFT skupnostjo smo organizirali 1. slovensko NFT konferenco, ki je potekala v Kristalni palači v Ljubljani.

Mi smo tu

Promocijske kampanje zadnjih let so prepoznavne po svoji drugačnosti, Letos smo kampanji kot element inovativnosti dodali NFT tehnologijo in s tem destinaciji odprli vrata v metasvet.

Pikseliraj se!

Z digitalno kampanjo z NFT žetoni smo enega največjih telekomunikacijskih ponudnikov v Sloveniji predstavili kot drznega v uporabi naprednih inovativnih marketinških tehnologij.

Rogaška formula zdravja

Nov celosten produkt v obliki zelenega oddiha, ki omogoča turistično doživetje in hkrati blagodejno deluje na zdravje in dobro počutje gostov.

Nasprotja, ki privlačijo

S kampanjo za slovenski in tuje trge nagovarjamo tipičnega gosta, ki si želi v naravo, na svež zrak. Po drugi strani pa si želi tudi mestnega utripa, kulture, dogajanja. Zakaj pa ne bi imel vsega?!

Ugani, kje!

Cilj aktivacije je bil povečati obisk na spletni strani ZZMS ter engagement uporabnikov, izziv pa vključiti vseh dvajset slovenskih mest z zgodovinsko dušo.

Povsod je lepo, a v Lipici najlepše!

Ker mineva 441 let od ustanovitve Kobilarne Lipica, smo si zadali poseben cilj – v Lipico pripeljati 44.100 gostov. Nam bo uspelo?

Granfluencer

Postani granfluencer je vseslovenski natečaj, ki spodbuja aktivacijo starejše populacije.

Skoči v super šolsko leto!

Jesenska kampanja kupcem sporoča, naj skupaj s Supernovo aktivno so-ustvarijo svoje super šolsko leto.

Naprej v Portorož in Piran

Celovita oglaševalska kampanja je nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči fičko.

Magnesium Diasporal Depot

Promocijska kampanja za prehransko dopolnilo Magnesium Diasporal Depot je zasnovana na sodelovanju z znanimi slovenskimi spletnimi vplivneži

#BaBylissČvek

Digitalni dogodek v podporo promociji novih izdelkov blagovne znamke BaByliss.

Zavrti flaško. Obišči Laško!

Namen kampanje je promocija destinacije Laško in doživetij na sami destinaciji.

Tokio 2020

Promocijska kampanja za Olimpijske igre

Pringles PaŠe v družbi

Promocijska kampanja za slane prigrizke Pringles

Love Istria

Promocijski katalog v treh jezikovnih različicah sledi celostni grafični podobi blagovne znamke Love Istria.

Tekstopisje za spletno stran Taste Slovenia

Zapelji k nam

Spletni kviz za promocijo turistične destinacije Portorož in Piran.

Kviz: Kako se počutite?

Spletni kviz za promocijo turistične destinacije Rogaška Slatina.

Družbena omrežja za Vivalis

Vodenje družbenih omrežij za prehranska dopolnila Basica in Magnesium Diasporal

Nazaj v Portorož in Piran

Z rdečim fičkom in kančkom nostalgije smo slovenske goste spet (za)peljali na počitnice na slovensko Obalo.

Super babi v Rogaški Slatini

Povsem običajna babica se odloči, da ima dovolj vsakodnevne rutine in se odpravi v Rogaško Slatino na aktivni oddih.

Darilonosec

Za Big Bang pripravili kviz, s ciljem uporabnikom olajšati iskanje daril.

Oblikuj svoj NovemBRK

Srček za srečo

Pospeševanje prodaje izdelkov Pampers v prodajalnah dm

Gospodinjski pomočniki

Bobrov center in Anin dvor

Spletni strani sta bili zasnovani okrog treh ključnih ciljev: povečanje prepoznavnosti destinacije, aktivacije in potrošnje gostov.

Domačini razkrivajo skrivnosti Izole

V ospredju zgodbe so domačini Izole, ki najbolje vedo, kaj jesti, kje se potepati in kako uživati v »njihovi« Izoli.

Piran 2025

Spletna stran, izdelana za potrebe kandidature mesta za EPK 2025, uporabniku nudi številne funkcionalnosti.

Digitalna akademija

Pringles PaŠe

Magdino (ne)enostavno življenje

Gorenjeva virtualna asistentka Anna

Youtube kanal Gorenje Global

Spletna stran Visit Maribor

Pampers paletna postavitev

Dobrodelna kampanja Skupaj ustvarjamo lepe spomine

Potovalni dnevnik: Moja knjiga QL dogodivščin

Komunikacijska kampanja Turistične agencije Sonček

Pogovorni robot Pino

Video produkcija promocijskih videov programov Pegaz Mg

Spletna stran resorta Rogaška Slatina

Cool dvoboj

Qlandiina poletna kampanja QL utrinek

Sejemska postavitev destinacije Rogaška Slatina

Promocijska kampanja Odkrij doživetje

Foto in video produkcija za resort Rogaška Slatina

Spletna stran hotela Atlantida Boutique

Oblikovanje embalaže Villa Veneziana in logotipa CapodistriaWines

ConnectLife

LifeClass Clear Start

QL december v Qlandii

Spletna stran LifeClass

Promocijska kampanja Izberi doživetje

Darilna kartica Qlandia

Fotografiranje destinacije Terme Čatež

Oblikovanje embalaže Vinakoper