S promocijsko kampanjo smo želeli glas o dogajanju ponesti širše in povabiti vse, ki si želijo doživeti ščepec praznične čarobnosti.
Izdelali smo 7 različnih aplikacij, ki so med seboj povezane po izgledu in delujejo na enak način, tako da jih uporabnik razume kot celoto.
Supernova Slovenija ima po državi 18 nakupovalnih centrov in več kot 700 trgovin. Želja naročnika je bila prenova strategije na družbenih omrežjih in okrepitev sodelovanj z vplivneži.
Velenjsko plažo v dveh mesecih obišče kar 100.000 obiskovalcev, zato smo iskali način, kako jih preusmeriti še drugam na destinaciji?
V marcu, mesecu žensk, smo lansirali oglaševalsko kampanjo, ki slavi ženske in nagrajuje vse, ki so za najljubšo žensko v svojem življenju oblikovali SUPER majico.
Prenova spletne strani, temu je sledila izdelava promocijskih videoposnetkov ter nova strategija in podoba na družbenih omrežjih.
Promocijske kampanje zadnjih let so prepoznavne po svoji drugačnosti, Letos smo kampanji kot element inovativnosti dodali NFT tehnologijo in s tem destinaciji odprli vrata v metasvet.
Nov celosten produkt v obliki zelenega oddiha, ki omogoča turistično doživetje in hkrati blagodejno deluje na zdravje in dobro počutje gostov.
Cilj aktivacije je bil povečati obisk na spletni strani ZZMS ter engagement uporabnikov, izziv pa vključiti vseh dvajset slovenskih mest z zgodovinsko dušo.
Celovita oglaševalska kampanja je nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči fičko.