SI EN

O projektu

LENY je slovenska blagovna znamka, specializirana za izdelavo večnamenskih hlač. Za našega naročnika smo oblikovali celostno grafično podobo, ki vključuje prenovo krovnega logotipa ter oblikovanje logotipov posameznih podznamk. V sklopu celostne prenove podobe blagovne znamke smo prenovili tudi obstoječo spletno stran in vzpostavili spletno trgovino za 4 evropske trge. Izvedli smo tudi foto produkcijo, materiali pa so uporabljeni za predstavitev izdelkov v spletni trgovini, na družbenih omrežjih ter offline promocijskih materialih (brošure, tiskani oglasi ipd.). S skrbnim pristopom in strokovnostjo smo zagotovili, da so vse ustvarjene komponente harmonično povezane in predstavljajo enoten vizualni in marketinški koncept, ki učinkovito nagovarja ciljno občinstvo in krepi prepoznavnost blagovne znamke LENY na slovenskem in evropskem trgu.

Celostna grafična podoba

Pri razvoju vizualne podobe znamke smo se osredotočili na povezavo med tradicijo, razvojem, namenom ter zgodovino. Pri določanju barv znamke smo se osredotočili na uporabo osnovne barve "prusian" modre, ki simbolizira pripadnost, varnost ter barvo jeansa. Poleg tega smo vključili dodatno zeleno barvo, ki bo bolj izpostavljena pri blagovnih znamkah, kot je Leny (mount). Predlog celostne grafične podobe predstavlja dovršeno celoto, ki je skladna v vseh elementih.

Prenova spletne strani in izdelava spletne trgovine

Pri prenovi spletne strani smo se osredotočili na izboljšanje funkcionalnosti in uporabnosti strani, da bi zagotovili optimalno izkušnjo obiskovalcem z možnostjo nakupovanja preko spleta. Poskrbeli smo, da je navigacija enostavna in pregledna, z jasno označenimi meniji in podstranmi, ki omogočajo hitro iskanje informacij. Uporabili smo sodoben in estetsko dovršen dizajn, ki je usklajen z blagovno znamko Leny. Vključili smo tudi privlačne vizualne elemente, ki prikazujejo hlače v različnih situacijah uporabe. S pomočjo kakovostnih fotografij, opisov izdelkov in jasno predstavljenih informacij smo zagotovili, da je vsebina privlačna, informativna in uporabniku prijazna. Vključili smo preprost in intuitiven postopek naročanja izdelkov prek spletne strani, kar omogoča uporabnikom enostavno in hitro nakupovanje.

Družbena omrežja

Naročniku smo pomagali pri izboljšanju njegove prisotnosti na družbenem omrežju Facebook. Z ustrezno komunikacijo in vizualno podobo smo poudarili vrednote blagovne znamke Leny - tradicijo, slovensko izdelavo in primernost za različne ljudi. Celoten pristop je bil usmerjen v ciljno občinstvo, da jih nagovorimo s tonom, ki jasno predstavlja vse, kar Leny ponuja.