SI EN

O projektu

S kampanjo za slovenski in tuje trge nagovarjamo tipičnega gosta, ki si želi v naravo, na svež zrak. Po drugi strani pa si želi tudi mestnega utripa, kulture, dogajanja. Zakaj pa ne bi imel vsega?!

Kamnik je znan po dveh USP-jih in sicer po zgodovini in kulturi na eni strani ter na drugi po naravi, zato smo to dvoje združili v isti kreativi.

Digitalni oglasi

Na oglasih kreativno združujemo dva fokusa komunikacije in ju predstavljamo kot nasprotji, ki (se) privlačita. Tako uporabnike na različnih digitalnih kanalih nagovarja planšar s kravo v središču srednjeveškega mestnega jedra, vitez na neokrnjeni Veliki Planini ter družina v kopalkah, ki si je privoščila skok iz vroče termalne oaze na mrzle zasnežene poljane. Oglasi so drugačni in zato opazni pri uporabnikih spleta.

Nasprotja oziroma storitve, ki jih bomo predstavljali na oglasih določimo s pomočjo interesov in fokusov na posameznem trgu.

Tik Tok

V okviru kampanje smo za destinacijo odprli profil na Tik Toku in pripravili strategijo komunikacije za to trenutno najbolj popularno družbeno omrežje.