SI EN

O projektu

Vsako leto se Blejski grad konec oktobra prelevi v prizorišče strašljivih zgodb, ki ga zavzamejo duhovi, čarovnice in podobne strah vzbujajoče kreature. Letos je dogodek postal večdnevno dogajanje za odrasle in otroke. Naša naloga je bila ponesti glas o tem v bližnje vasi in daljne kraje ter poskrbeti za čim boljšo prodajo vstopnic.

Kreativna zasnova

Pripravili smo dve oblikovni različici za dogajanje za odrasle in za otroke. Na obeh se pojavlja izris podobe Blejskega gradu ter dveh ključnih elementov – slovanskih duhov (odrasli) in čarovnice Zgodbarke (otroci). Vsaka ima tudi svojo prepoznavno barvno nianso, ki je pri dogajanju za odrasle polnočno temačna, evente za otroke pa označuje zahajajoče večerno sonce.

Rezultati

Dogajanje smo oglaševali preko klasičnih in digitalnih medijev, za katere smo pripravili tudi medijski načrt. Na spletu smo za potrebe oglaševanja odprli Facebook dogodek, kjer smo zbrali ključne informacije glede dogodkov in vstopnic.

Na družbenem omrežju Instagram smo promocijo podprli z video oglasom. Gre za 3D animacijo strašljivih prizorov, ki asociirajo na zapuščen grad v gozdu ter zvočno spremljavo efektov krikov in zlobnega smeha. V videu se prikazujejo tudi informacije o dnevu in kraju dogodka ter nakupu vstopnic.

Podrobnejša navodila za obiskovalce smo izdali v digitalnem letaku za dogodek.

Aktivacija za otroke

Na pristajalni spletni strani dogodka smo z aktivacijo poskrbeli za otroke, ki so si lahko s pomočjo predloge in navodil izdelali svojo masko strašljive čarovnice ali grozljivega zmajčka. Na ta način smo v dogajanje vključili tudi otroke, ki se dogodka niso mogli udeležiti in tiste, ki niso imeli svojih mask.