SI EN

O kampanji

Lipica s svojimi edinstvenimi lipicanci je simbol slovenstva, zato je bila komunikacija v prvi vrsti usmerjena na Slovence, ki jo morajo obiskati, če je še niso. Letos. In ker ravno mineva 441 let od ustanovitve Kobilarne Lipica, smo si zadali poseben cilj – v Lipico pripeljati 44.100 gostov. Nam bo uspelo?

Digitalni števec obiskovalcev

Na digitalnem zaslonu na pristajalni spletni strani lahko uporabniki v vsakem trenutku spremljajo, koliko obiskovalcev je že obiskalo Lipico in kako blizu cilju (44.100 obiskovalcev) smo. Števec beleži obiskovalce real-time, glede na nakup vstopnice. Vsak 441. obiskovalec pa kot simbolično nagrado prejme brezplačno vstopnico.

Influencerke v Lipici

Do konca septembra bo destinacijo obiskalo skupaj enajst spletnih vplivnic (šest večjih in pet nanoinfluencerk), ki bodo izkusile vse aktivnosti in doživetja, ki zanimajo tudi njihove sledilke – od ogleda Kobilarne in delavnice s poniji za otroke do vožnje s kočijo, zabavnega disc golfa in piknika pod krošnjami s kraškimi specialitetami. Vtise in doživetja objavljajo na svojih družbenih omrežjih.

Nalepke za Instagram

Za večji organski reach oz. promocijo med uporabniki smo izdelali unikatne gif nalepke kampanje, ki jih Lipica in uporabniki lahko dodajo svojim Instagram storyjem, pogovorom v DM-u ali z njimi reagirajo na storyje drugih. Gifi Lipice so kombinacija splošnih in unikatnih, ki se navezujejo na kampanjo.