SI EN

Jesenska kampanja

Komunikacijska zgodba je zapeljana okrog skoka kot simbola navdušenja, presenečenja in hitre aktivacije. Uporabnikom in kupcem sporoča, naj skupaj s Supernovo in njeno ponudbo aktivno so-ustvarijo svoje super šolsko leto.

Novo šolsko leto, nov hoodie

In ker se zavedamo, da novo šolsko leto, tako kot vsak začetek, s sabo prinaša cel kup izzivov, smo vse šolarjem, dijakom in vsem ostalim omogočili, da si oblikujejo hoodie po svojem okusu. Tak, s katerim bi samozavestno vstopili v novo šolsko leto.

Spletni oblikovalec hoodiejev

Uporabnik lahko v nekaj korakih oblikuje hoodie, ki odraža njegov stil – izbere barvo, sestavi napis, ki vključuje besedo »super« in se z oddajo elektronskega naslova v nagradni igri poteguje za hoodie z njegovim dizajnom. V spletni galeriji pa so zbrani vsi hoodieji, ki so jih ustvarili uporabniki.

Promocija z influencerji in tiktokerji

Kampanjo s hoodieji na družbenih omrežjih predstavljajo znani slovenski vplivneži, ki demonstrirajo oblikovanje hoodija v spletnem oblikovalcu, ter tiktokerji, ki za promocijo skrbijo preko zabavnih kratkih videov. V svojih super hoodiejih, seveda. 🤩

Skoči po nagrado

V sklopu jesenske kampanje v nekaterih nakupovalnih centrih poteka zabavna nagradna aktivnost. Obiskovalci centra se s skokom na trampolinu skušajo dotakniti najvišjega zneska na mega visokem merilnem traku in s tem sodelujejo v nagradnem žrebanju.