SI EN

Inovativna promocija

Promocijske kampanje zadnjih let za destinacijo Portorož, Piran in Strunjan so prepoznavne po svoji drugačnosti, izstopajočem vodilnem elementu (npr. rdeči fičko) in sporočanju prihodnjih usmeritev destinacije (npr. trajnost). Letos smo kampanji kot element inovativnosti dodali NFT tehnologijo in s tem destinaciji odprla vrata v metasvet, ki predstavlja nov trg za prihajajoče generacije.

Zgodba in komunikacija

V ospredju so doživetja kot ključni USP destinacije, ki zagotavlja najboljši oddih v Portorožu, Piranu, Strunjanu in na istrskem podeželju v vseh letnih časih.

Slogan kampanje izhaja iz dejstva, da destinacija na vsakem koraku zbuja pozornost, da so doživetja drugačna in družba nepričakovana, zato si vsi gostje želijo biti del tega.

Komunikacija je usmerjena v aktivni wellbeing, saj destinacija gostom nudi več kot 75 doživetij, preko katerih vsak od gostov poskrbi za svoje dobro počutje na svoj način.

 

 

Koza Srečka

Nosilni protagonist kampanje je koza Srečka, element istrskega zaledja, ki dopolnjuje mondeni Portorož in avtentični Piran. G.O.A.T. (angl. koza) je v internetnem slengu kratica za Greatest of All Time (najboljši vseh časov), hkrati pa je koza tudi prispodoba za »stress free way of life« kot rezultat oddiha na destinaciji.

Celostna digitalna kampanja

Kampanja v celoti poteka na spletu – skozi dva ključna kanala komunikacije: digitalno oglaševanje in napredno tehnološko rešitev NFT. Za potrebe digitalnega oglaševanja ter komunikacije na spletni strani in družbenih omrežjih je bila izvedena foto-video produkcija s photobomb konceptom, ki tradicionalnemu marketinškemu pristopu dodaja kanček hudomušnosti.

 

NFT tehnologija in marketing

Sodobno orodje komunikacije v obliki NFT žetonov pa na drugi strani sledi naprednim načinom komunikacije, ki se jih destinacija Portorož in Piran poslužuje kot pionir med (posameznimi) destinacijami v Sloveniji. Unikatne NFT žetone s podobo koze Srečke lahko uporabniki pridobijo kot posledico treh aktivnosti, kar je pogoj za pridobitev Golden GOAT NFT-ja s posebno nagrado (utility), ki bo razkrita šele 31. avgusta 2022. Aktivacija sledi marketinškemu konceptu programa zvestobe.

NFT PRISTAJALNA STRAN